Odontologisk Riksstämma

Vi ses på Svenska Mässan i Göteborg den 16-18 november
ANMÄLAN & PROGRAM

Anmälan är öppen!

Anmälan till årets Riksstämma är nu öppen - boka din biljett redan idag! Kom ihåg att ju förr du bokar desto större chans har du att få plats till de seminarier som du önskar delta på.

Läs mer och boka

ODONTOLOGISK RIKSSTÄMMA 2022

Årets programinnehåll

I årets program kombinerar vi odontologiska framsteg och utveckling med viktiga omvärldsfrågor som rör oss. Vi bjuder på ett fullspäckat program som lämpar sig för hela tandvårdsteamet med spännande innehåll, intressanta samtalsdialoger och högaktuella föreläsare. Maria von Beetzen berättar mer om årets stjärnspäckade program, hur man har vävt in årets tema i programmet och vad man inte bör missa på årets stora evenemang.

Läs hela intervjun

TEMA 2022

Årets tema - Att möta vår tid!

En tid av hisnande förändringar väcker många frågor. Klimathotet, hur påverkas vi? Vart hamnar vi med AI? Goda kostvanor för fler i välfärdssamhället, är det möjligt? Hur kan svensk tandvård bli mer jämlik över landet? Vi ger inblick, lyfter goda exempel, presenterar kliniska modeller och skapar debatt om dagsaktuella frågeställningar.

BOKA TÅG MED SJ

Planera ditt besök

Som besökare till Odontologisk Riksstämma får du 10% rabatt på tågresor till och från Göteborg från hela landet när du reser med SJ. Erbjudandet gäller för resor bokade mellan 14-19 november. Rabattlänken hittar dy genom att klicka på länken och gå till fliken "Planera ditt besök".

Läs mer och boka

ODONTOLOGISK RIKSSTÄMMA & SWEDENTAL 2023

Frågor gällande 2023 års evenemang i Umeå?

Är du utställare och intresserad av en monterplats eller har du frågor gällande evenemanget? Kontakta projektledare Johanna Holmudd på johanna.holmudd@tandlakarforbundet.se eller ring 08-666 15 34.

NORDENS STÖRSTA MÖTESPLATS

Riksstämman & Swedental

Tillsammans med Swedental skapar vi Nordens största mötesplats för dentalbranschen. Vi ses igen på Svenska mässan i Göteborg den 16-18 november 2022!

Vi som arrangerar Riksstämman

I år arrangerar Svenska Tandläkare-Sällskapet den 58:e Odontologiska Riksstämman med syftet att sprida kunskap och främja utvecklingen på det Odontologiska området. Svenska Tandläkare-Sällskapet är en stiftelse med uppgift att stödja odontologisk vetenskap och forskning. Stiftelsen förvaltar vetenskapliga fonder, ger ut pris och stipendier och främjar odontologisk fortbildning.

Läs mer här!

Blogg