Riksstämman 2019

Tack du som kom till Stockholm! Vi ses väl i Göteborg 2020?
Hälsotemat lockade många

Lyckad Riksstämma 2019

Vilka dagar det blev! Tack alla utställare, delegater, besökare och alla andra som kom på årets Odontologisk Riksstämma & Swedental. Vi kommer att lägga upp bilder, videor och texter här för att minnas årets stora mötesplats, innan vi presenterar vad som händer nästa år!

Riksstämma&Swedental - Viktigaste mötesplatsen för dentalbranschen

Odontologisk Riksstämma tillsammans med utställningen Swedental erbjuder Nordens viktigaste mötesplats och ett gyllene tillfälle för hela tandvårdsteamet och dentalbranschen att mötas under samma tak. Tillsammans ger vi en aktuell och komplett bild av vetenskap, forskning, produktnyheter, utveckling och framtid!

Future Lab - Health

Vi gör en favorit i repris av upplevelseytan Future Lab som i år blir Future Lab – Health. Där kommer hälsa och verksamhetsutveckling stå i fokus. Hur utvecklar jag mig själv, teamet och kliniken? Ytan är öppen för alla som besöker Riksstämman och Swedental. Detta är ett samarbete mellan Stockholmsmässan, Föreningen Svensk Dentalhandel och Svenska Tandläkare-Sällskapet. Kom och bli inspirerad!

Hur var egentligen Riksstämman 2018?

Se presentationsfilm från förra årets odontologiska Riksstämma.

Vad får man med sig för kunskap från Riksstämman?

Se intervju med styrelseordförande Hans Sandberg.