Riksstämman

Just nu arbetar vi med att arrangera den 57:e Odontologiska Riksstämman 2021

Du vet väl att Riksstämman 2020 fortfarande pågår?

Riksstämman öppen ett helt år!

Det är inte försent att delta!

2020 års digitala Riksstämma bjuder på en rad spännande föreläsningar. För endast 100 kronor får du tillgång till kunskap till och med oktober i år. Varmt välkomna – vi håller öppet!

Anmäl dig här!

Rikstämman 2020

Programinnehåll på Riksstämman Play

Vi bjuder på ett fullspäckat program med spännande föreläsningar och intressanta samtalsdialoger som du hittar på Riksstämman Play.

Ta del av hela programmet här!

Forskning

Forskning i fokus

Nu är det dags att bredda forskningsperspektivet och fästa blicken på det som väntar bakom hörnet. På Riksstämman 2021 kommer Svenska Tandläkare-Sällskapet att presentera aktuell och framtida forskning inom områdena etik, klinisk forskning och artificiell intelligens.

Läs mer!

Forskningsrapporter

Visa upp ditt forskningsprojekt på Riksstämman 2021

Ta chansen att visa upp ditt forskningsprojekt på årets Riksstämma! Sista anmälningsdag är den 7 maj.

Läs mer här!

Rikstämman 2021

Planeringen inför Riksstämman 2021 är igång

Den 17-19 november är det dags igen, boka in det i din kalender redan nu! Nästa års tema; Tillbaka till framtiden. Välkommen!

Swedental

Riksstämman + Swedental = Nordens största mötesplats!

Tillsammans med Swedental skapar vi Nordens största mötesplats för dentalbranschen. Vi ses på Stockholmsmässan den 17-19 november.

Läs mer på Swedental.se

Vi som arrangerar Riksstämman

I år arrangerar vi den 57:e odontologiska Riksstämman! Svenska Tandläkare-Sällskapet är en stiftelse med uppgift att stödja odontologisk vetenskap och forskning. Stiftelsen förvaltar vetenskapliga fonder, ger ut pris och stipendier och främjar odontologisk fortbildning. Dessutom arrangerar vi med stolthet den årliga odontologiska Riksstämman.
Läs mer om Sällskapets historia här!