Riksstämman 2019

Vi ses på Stockholmsmässan 13-15 november
Riksstämman 13-15 november

Hög tid att anmäla dig!

Konsten att hålla dig uppdaterad genom Riksstämman - läs mer om årets innehåll och vad som är på gång inom Tandvårdssverige. ”På årets Riksstämma ska det finnas något matnyttigt för alla att ta med sig hem” säger Hans Sandberg, ordf i Riksstämmenämnden. Kom och uppdatera dig den 13-15 november på Stockholmsmässan!

Riksstämma&Swedental - Viktigaste mötesplatsen för dentalbranschen

Odontologisk Riksstämma tillsammans med utställningen Swedental erbjuder Nordens viktigaste mötesplats och ett gyllene tillfälle för hela tandvårdsteamet och dentalbranschen att mötas under samma tak. Tillsammans ger vi en aktuell och komplett bild av vetenskap, forskning, produktnyheter, utveckling och framtid!

Future Lab - Health

Vi gör en favorit i repris av upplevelseytan Future Lab som i år blir Future Lab – Health. Där kommer hälsa och verksamhetsutveckling stå i fokus. Hur utvecklar jag mig själv, teamet och kliniken? Ytan är öppen för alla som besöker Riksstämman och Swedental. Detta är ett samarbete mellan Stockholmsmässan, Föreningen Svensk Dentalhandel och Svenska Tandläkare-Sällskapet. Kom och bli inspirerad!

Nyheter om Riksstämman

Se film från förra årets Riksstämma

Riksstämman som får bitarna på plats!