Riksstämman

Just nu arbetar vi med att arrangera den 57:e Odontologiska Riksstämman 2021

Du vet väl att Riksstämman 2020 fortfarande pågår?

Riksstämman öppen ett helt år!

Det är inte försent att delta!

Årets digitala Riksstämma bjuder på en rad spännande föreläsningar. För endast 100 kronor får du tillgång till kunskap i ett helt år. Varmt välkomna – vi håller öppet!

Anmäl dig här!

Riksstämmenämndens ordförande har ordet

Hans Sandberg om det nya greppet för Odontologisk Riksstämma

På grund av covid-19 blev Riksstämman 2020 helt annorlunda med livesändningar, digitala föreläsningar och publikrekord. Hans Sandberg, ordförande i Riksstämmenämnden intervjuas:

Läs hela intervjun med Hans Sandberg

Rikstämman 2020

Fullspäckat program

Välkommen till årets digitala Riksstämma! Vi bjuder på ett fullspäckat program med spännande föreläsningar och intressanta samtalsdialoger.

Ta del av hela programmet här!

Paneldebatter på årets Riksstämma

Två heta paneldebatter

Tillsammans med representanter från myndigheter, organisationer, experter och arbetsgivare lyfter vi i år speciellt två viktiga frågor som berör hela Tandvårdssverige.

Läs mer om paneldebatterna här!

Axplock ur årets program

Att skapa en sund arbetsbelastning

Charlotte Wåhlin, ergonom och forskare vid universitetssjukhuset i Linköping, föreläser om hur man skapar en god arbetsbelastning inom tandvården. Missa inte denna viktiga föreläsning på Riksstämman 2020!

Rikstämman 2021

Planeringen inför Riksstämman 2021 är igång

Den 17-19 november är det dags igen, boka in det i din kalender redan nu! Nästa års tema; Tillbaka till framtiden. Välkommen!

Vi som arrangerar Riksstämman

I år arrangerar vi den 57:e odontologiska Riksstämman! Svenska Tandläkare-Sällskapet är en stiftelse med uppgift att stödja odontologisk vetenskap och forskning. Stiftelsen förvaltar vetenskapliga fonder, ger ut pris och stipendier och främjar odontologisk fortbildning. Dessutom arrangerar vi med stolthet den årliga odontologiska Riksstämman.
Läs mer om Sällskapets historia här!