Odontologisk Riksstämma & Swedental 2024 i Göteborg

Vi ses den 13-15 november 2024
ARRANGÖR

Svenska Tandläkare-Sällskapet

Svenska Tandläkare-Sällskapet är en stiftelse med uppgift att stödja odontologisk vetenskap och forskning. Stiftelsen förvaltar vetenskapliga fonder, ger ut pris och stipendier, främjar odontologisk fortbildning, arrangerar den årliga Odontologiska Riksstämman och förvaltar odontologiskt-historiskt material.

BOKA IN ÅRETS HÄNDELSE!

13-15 november 2024

Den 13-15 november 2024 samlas för 60:e gången tandvårdssverige för att sätta agendan för branschen och diskutera vägen framåt. Vi kommer bjuda på ett stjärnspäckat jubileum!

JUBILEUM

Odontologisk Riksstämma firar 60 år

Var med och fira vårt 60-årsjubileum! Ta del av det senaste inom forskning möjligheten till att nätverka 13-15 november 2024. Vi kommer bjuda på ett stjärnspäckat jubileum!

Nyheter om Riksstämman

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Vill du ta del av senaste nytt från Odontologisk Riksstämma & Swedental? Fyll i formuläret för att anmäla dig till vårt nyhetsbrev.

Boka din monterplats på Swedental 2024

Upptäck en unik möjlighet att synas på Nordens mest inflytelserika samlingsplats för tandvårdsbranschen – Swedental 2024!

Boka monterplats här

Arrangör

Odontologisk Riksstämma och Swedental är ett arrangemang av Svenska Tandläkare-Sällskapet och Svenska Mässan i samverkan med FSD, Föreningen Svensk Dentalhandel