Odontologisk Riksstämma & Swedental 2023 i Umeå

Vi ses den 15-17 november 2023
FÖR UTSTÄLLARE

Vill du boka monterplats?

På Swedental träffas alla verksamma inom dentalbranschen för att få en aktuell bild av forskning och nyheter, prata med gamla kollegor och knyta nya kontakter. Boka din monterplats till nästa års Odontologiska Riksstämma & Swedental på Nolia i Umeå den 15-17 november 2023.

FÖR BESÖKARE

Vi ses i Umeå 15-17 nov!

Den 15-17 november 2023 samlas för 59:e gången tandvårdssverige för att sätta agendan för branschen och diskutera vägen framåt. Under tre dagar kommer Riksstämman och Swedentals deltagare att inta Umeå för att ta del av det senaste inom forskningen, produktnyheter och att nätverka genom olika sociala events. Håll utkik!

OM ODONTOLOGISK RIKSSTÄMMA & SWEDENTAL

Nordens viktigaste mötesplats för dentalbranschen

Odontologisk Riksstämma och Swedental är Nordens viktigaste mötesplats för svensk tandvård. Ett gyllene tillfälle för hela tandvårdsteamet att samlas och träffa leverantörer i ett professionellt sammanhang. Vi ser mycket fram emot att ta Odontologisk Riksstämma och Swedental till norra Sverige och samla svensk tandvård i Umeå.

HOTELL & VANDRARHEM

Boka boende i Umeå

I Umeå sover du gott och väldigt ofta med gångavstånd till nöjen, shopping och sevärdheter. Oavsett anledning till ditt besök så finns här gott om alternativ i hela Umeåregionen.

PLANERA DITT BESÖK

Hitta hit!

Att resa till Umeå är enkelt oavsett om du anländer med flyg, buss, bil eller tåg.

VISIT UMEÅ

Nyfiken på Umeå?

Visit Umeå har samlat inspiration och de bästa tipsen som kan vara användbara under din vistelse i Umeå.

Gå till Visit Umeå

Vi som arrangerar Riksstämman

I år arrangerar Svenska Tandläkare-Sällskapet den 59:e Odontologiska Riksstämman med syftet att sprida kunskap och främja utvecklingen på det Odontologiska området. Svenska Tandläkare-Sällskapet är en stiftelse med uppgift att stödja odontologisk vetenskap och forskning. Stiftelsen förvaltar vetenskapliga fonder, ger ut pris och stipendier och främjar odontologisk fortbildning.

Läs mer om Svenska Tandläkare-Sällskapets historia