Vanliga frågor om Riksstämman

Frågor och svar om Riksstämman

Nu planerar vi den 57:e Riksstämman!

Vi ses den 17-19 november 2021 på Stockholmsmässan. Förhoppningsvis blir det en fysisk mötesplats! Håll dig uppdaterad här på webben tandlakarforbundet.se/riksstamman och följ oss på Facebook och Instagram.

Nästa års tema är ”Tillbaka till framtiden!”

Välkommen!

Vi följer hela tiden FHM restriktioner men planerar och hoppas på att vi får träffas fysiskt i år.

För oss är det jätteviktigt att se till att möjligheten att förkovra sig inom odontologisk vetenskap och forskning inte uteblir trots eventuella rådande situationer. Oavsett kommer vi se till att det blir ett program på temat ”Tillbaka till framtiden” som vänder sig till hela tandvårdsteamet presenteras.

Javisst kan du det!
Eftersom förra årets Riksstämma blev digital vill vi ge möjligheten till så många som möjligt att delta och under en längre period. Därför kan du för endast 100 kr tillgodogöra dig Riksstämman 2020’s program. Du kan anmäla dig nu eller när det passar dig under året fram till och med oktober 2021. I anmälningsavgiften har du tillgång till alla seminarier, debatter och forskningsrapporter som presenterades på Riksstämman 2020. Betalning sker via swish eller betalkort.

Anmälan är öppen, så du kan när som registrera dig här> Odontologisk Riksstämma 2020

Inträdesavgiften för 2021 års Riksstämma är ännu inte fastställd.

Allt om Riksstämman hittar du här: tandlakarforbundet.se/riksstamman

Följ oss här och på Facebook och Instagram.

Anmäl dig till Riksstämman 2020, så får du automatiskt vårt nyhetsbrev med information om allt som händer. Anmäl dig via länken nedan:

Du kan också hålla dig uppdaterad på denna webbsida och följa oss på Facebook och Instagram.