Vanliga frågor om Riksstämman

Frågor och svar om Riksstämman

Den 11-12 november 2020 öppnade vi dörrarna till en digital Riksstämma. Riksstämman pågår fram till november 2021 och du kan fram tills dess anmäla dig och få tillgång till alla föreläsningar, paneldebatter och forskningsrapporter. Programmet innehåller intressanta och kunskapsgivande föreläsningar inom årets tema: ”Hållbar Tandvård”.

Följ oss här och på Facebook och Instagram.

I år är ett annorlunda år. För oss är det jätteviktigt att se till att möjligheten att förkovra sig i odontologisk vetenskap och forskning inte uteblir trots rådande situation. Vi ser det viktigt att hålla i detta evenemang trots att vi inte kan träffas personligen. Årets tema är ”Hållbar Tandvård”, programmet vänder sig till hela tandvårdsteamet.

Den 11-12 november sände vi ett LIVE program med korta inslag av seminarier samt två paneldebatter, inspirationsföreläsare och en morgonsoffa som presenterade respektive dagsprogram. Parallellt med detta finns ett bibliotek; Riksstämman Play med en längre version av alla seminarier. Du hittar också pågående forskning i form av abstracts och förinspelade rapportpresentationer.

Du som vill delta betalar endast 100 kronor. För den summan har du tillgång till alla seminarier, forskningsrapporter och de LIVE-debatter som presenteras under dagarna 11-12 november. Din ”inträdesbiljett” räcker ett helt år, dvs obegränsat antal besök i den digitala Riksstämman under kommande året. Det gör att du när i tiden det passar dig och i den takt du själv väljer, kan gå in på Riksstämman och förkovra dig i allt material, obegränsat antal gånger.

Du kan anmäla dig nu eller när det passar dig under året fram till november 2021. I år kostar ditt deltagande endast 100 kronor och du kommer att ha tillgång till alla seminarier, debatter och forskningsrapporter. Betalning sker via swish eller betalkort.

Anmälan är öppen ett helt år, så du kan när som registrera dig här> Odontologisk Riksstämma 2020

Det kostar 100 kronor per deltagare. Betalning sker med Swish eller kortbetalning i samband med anmälan. I retur får du inloggningsuppgifter och tillgång till allt material under ett helt år.

Är ni en klinik och fler än 10 personer som ska delta, kan ni anmäla er och få faktura till kliniken. Läs mer här> Odontologisk Riksstämma 2020

Allt material från sändningen den 11-12 november tillsammans med fullängdsversionerna av föreläsningar och forskningsrapporter som finns tillgängligt i det digitala biblioteket Riksstämman Play ett helt år framåt ingår i deltagaravgiften.

Allt detta för endast 100 kr/deltagare.

Du kan se programinnehållet här> Programmet för Riksstämman 2020!

Båda dagarna kl.9.45-10.00 sändes Morgonsoffan live och på eftermiddagarna kl.13.30-14.30 sändes paneldebatter med politiker och myndigheter. Allt finns sparat under fliken Riksstämman Play. Du kan titta på det nu i efterhand, när det passar dig. Har du löst biljett så har du tillgång till materialet ett helt år.

Följ oss här och på Facebook och Instagram.

Allt om Riksstämman hittar du på: tandlakarforbundet.se/riksstamman

Här anmäler du dig> Odontologisk Riksstämma 2020

Följ oss här och på Facebook och Instagram.

Eftersom det blev en digital Riksstämma i år producerades ingen programbok. Här kan du se årets program> Programmet för Riksstämman 2020!

Vi ses den 17-19 november 2021 på Stockholmsmässan. Förhoppningsvis blir det en fysisk mötesplats! Håll dig uppdaterad här på webben tandlakarforbundet.se/riksstamman och följ oss på Facebook och Instagram.

Nästa års tema är ”Tillbaka till framtiden!”

Välkommen!

Anmäl dig till Riksstämman nu så får du automatiskt vårt nyhetsbrev med information om allt som händer.

Du kan också hålla dig uppdaterad på denna webbsida och följa oss på Facebook och Instagram.