Välkommen superåret 2023!

Efter en hektisk höst rör vi oss nu mot 2023, är det nya superåret? Som styrelseordförande så har det varit ett spännande år. Under våren tog vi oss ner till Malmö, engagemanget var inte på vår sida men vi är tacksamma för de som anslöt och för det trevliga sällskapet. Årsmötet i Göteborg blev lyckat med innehållsrika föreläsningar och många nya ansikten. Vi ser fram emot att planera nästa års årsmöte som kommer vara i Stockholm 20-21 oktober, tanken är att konceptet kommer kvarstå det vill säga ett föreläsningsprogram, middag och övernattning samt chans att träffa branschkollegor och styrelsen.

Jag vill tacka alla ledamöter och ordförande i Förbundsstyrelsen, tack för den fina tonen vi har mot varandra. Tack alla medlemmar som kom till TEV-dagen och årsmötet i Malmö och Göteborg. Tack till mina fina styrelseledamöter för ett spännande och bra 2022! Tack till alla medlemmar som kommer på̊ framtida möten, tack för ert engagemang och för att ni berättar för de som inte är med hur bra det är att vara medlem!

Ta hand om er och så avslutar vi 2022 på̊ bästa sätt. Vi ses 2023.

Er ordförande och styrelsen i TEV

*Tryckfel i nyhetsbrevet som skickats med datum för årsmöte 2023. Det är 20-21 oktober som är aktuellt.