Inbjudan till digital föreläsning “Mänsklig hållbarhet i en skakig tid” – med Anna Bennich

Danske Bank bjuder in dig som medlem i Sveriges Tandläkarförbund till en digital föreläsning med Anna Bennich, där hon pratar om “Mänsklig hållbarhet i en skakig tid”

Hur påverkas vi människor av att befinna oss i en kris som den här pandemin innebär för oss på olika sätt? Vilka signaler bör vi ha lite koll på – och hur kan vi hjälpa varandra om det behövs? För många har även familjeliv och relationer (eller icke-relationer) satts på prov, vilka är de vanligaste fallgroparna och vad kan vi göra åt dem? Hur återhämtar vi oss på bästa sätt om vi känner av stress i våra yrkes- och vardagsliv (det är ju inte så pandemi-relaterat utan en fråga som gått varm de senaste åren i den tids-effektiva era som är vår samtid). Den här föreläsningen ger konkreta tips ur olika vinklar – för att hålla näsan över vattenytan om det behövs, eller för en hållbar vardag.

Anna Bennich är psykolog, psykoterapeut, föreläsare och författare. Hon arbetar för att nå ut till så många som möjligt med sin kunskap om stresshantering, hälsofrågor och med att skapa hållbara relationer.

Du kan se föreläsningen när du vill under perioden 8-20 juni. Länk till föreläsningen publiceras den 8 juni.

Mycket nöje!