Swedental

Ingenting slår det verkliga mötet. Särskilt inte i dentalbranschen. Som Nordens tveklöst största mötesplats för dentalbranschen, är Swedental därför ett måste för alla som arbetar inom tandvårdssektorn.

På senare år har Odontologisk Riksstämma & Swedental utvecklats till riktiga internationella event där yrkesverksamma inom dentalbranschen kan lära sig best practice från hela världen.

Odontologisk Riksstämma & Swedental erbjuder ett unikt tillfälle för hela tandvårdsteamet att samlas och träffa leverantörer i ett professionellt sammanhang.

Yrkesverksamma i dentalvården står inför allt större press och offentlig granskning än tidigare, inte minst i samband med den utökade digitaliseringen av både vården och samhället i stort. Här får du ett exklusivt tillfälle till att träffa kollegor i branschen och få en glimt av framtiden – med stort fokus på ämnen som berör digitalisering i branschen.

Swedental innebär också ett gyllene tillfälle att träffa gamla vänner och kollegor, och att stifta nya bekantskaper.

Vill du gå på enbart Swedental är det kostnadsfritt. Då får du tillgång till utställningen, men inte till föreläsningarna i det vetenskapliga programmet. Föranmäl dig på Swedentals hemsida. Om du även ska gå på det vetenskapliga programmet, Riksstämman, behöver du inte föranmäla dig till utställningen. Swedental ingår självklart i entrén till det vetenskapliga programmet.

Swedental 2018 arrangerades av Svenska mässan i samarbete med Svenska Tandläkare-Sällskapet och Föreningen Svensk Dentalhandel.