Ny projektledare till Riksstämman

Johanna Holmudd, ny projektledare för Riksstämman

Vi välkomnar Johanna Holmudd som för bara några veckor sedan tillträdde hon som projektledare för Riksstämman. Hon ser med spänning och entusiasm fram emot att få vara med och genomföra årets evenemang i Göteborg.

Hej Johanna, berätta lite mer om ditt uppdrag!

Som Projektledare är mitt fokus kring allt som rör Odontologisk Riksstämma och Swedental, jag håller ihop projektet som sträcker sig under hela året. Vi har Göteborg framför oss som ska bli jätteroligt och samtidigt arbetar vi med strategin inför kommande år.

Vad gjorde du innan du tog jobbet som projektledare för Riksstämman?

Jag arbetade med skräddarsydda event på Bonnier News, Dagens industri och det handlade mycket om att skapa mötesplatser och att driva frågor inom olika branscher. Jag har tidigare arbetat på Stockholm Live som driver de stora arenorna i Stockholm (Avicii Arena, Friends Arena, Tele 2 Arena bla) och innan det var jag mässarrangör i ett antal år.

Vad händer just nu i arbetet kring årets Riksstämman?

Inför årets stämma syr vi nu ihop det sista i programmet för att i augusti öppna möjligheten att boka sin plats.

Vad ser du mest fram emot med årets Riksstämma?

Att samla en bransch under tre dagar är magiskt, det är i mötet mellan människor som man utbyter nya idéer och driver utvecklingen framåt.

Vad har du för vision för Odontologisk Riksstämma och Swedental framåt?

Jag ser att detta ska fortsätta vara mötesplatsen för svensk tandvård, vi ska driva viktiga frågor framåt som gynnar branschen och därmed samhället. Att även se hur mässan är integrerad i stämman är en viktig del som gynnar branschen.